GRAVITY

Feel It
 
الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  دخول  

شاطر | 
 

 سبها تحبك حبها تسيبك !!!

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SAMO
جيتار المنتدى
جيتار المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 19
تاريخ التسجيل : 28/05/2007

مُساهمةموضوع: سبها تحبك حبها تسيبك !!!   الثلاثاء مايو 29, 2007 2:31 am

هاااااااى يا شباب شبابيك

ف ناس كتير بتحب بس مش بتوفق ف حبها ليه عشان مش بتعرف تتعامل مع الشخص التانى وبيلجوه لصحابيهم واول كلمه بتتقال يا عم اتقل عليها يا بنتى مش تكلميه هو اللى يتصل بيكى زى ما احمد بيعمل معايا
وكل واحد او واحده يعمل فيها رميو وجيوليت وانو مره بتجارب كتيره وعارف كل حاجه ف الدنيا وف الاخر
يقولك سمعت المثل اللى بيقول (سبها تحبك حبها تسيبك)
ايه رايكم ف الكلام ده ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Tota Girl
tota(v.i.p
tota(v.i.p
avatar

عدد الرسائل : 210
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 26/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: سبها تحبك حبها تسيبك !!!   الثلاثاء مايو 29, 2007 11:25 am

لا انا مش موافقة عليك خالص

لأن لو كان فى حاجة اسمها سيبها تحبك حبها تسيبك مكانش زمان حد ارتبط

انا عن نفسى رافضة الفكرة دى تماما

thanks samo 3la al topic dh
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mariam galal
عضو شغال زى الفل
عضو شغال زى الفل


عدد الرسائل : 186
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 26/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: سبها تحبك حبها تسيبك !!!   الثلاثاء مايو 29, 2007 3:42 pm

وانا معاكى يا توتا فعلا كا زمان محدش ارتبط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
TuX{***}eDo
GrAvItY GeNeRaL
GrAvItY GeNeRaL
avatar

عدد الرسائل : 126
تاريخ التسجيل : 25/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: سبها تحبك حبها تسيبك !!!   الثلاثاء مايو 29, 2007 4:40 pm

w ana ma3ako Very Happy

_________________
TuXeDo !$ YouR Ma$teR Of loVe (الدماغ دى متكلفة )

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.tuxedo.forumotion.com
kimo
Admin
Admin
avatar

عدد الرسائل : 57
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 24/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: سبها تحبك حبها تسيبك !!!   الأربعاء مايو 30, 2007 6:51 am

هو محدش عنده ردود جديده كلها انا معاكى طيب انا مش معاهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://becool.forumotion.com
kimo
Admin
Admin
avatar

عدد الرسائل : 57
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 24/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: سبها تحبك حبها تسيبك !!!   الأربعاء مايو 30, 2007 6:53 am

انا بمشى على وجهة نظر السيده نانسى عجرم مفيش حاجه تيجى كده الى بيحبو بعض لا يمكن يتفارقو ابدا الا لو الموت فرق بينهم و اللجؤ لصحاب فى اغلب الاحيان بيسبب كارثه خصوصا لو كان الصاحب ده حقود او عامل فيها روميو وهو عمره محب قبل كده

(الله يخربيتك يا هانى على بيت روميو)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://becool.forumotion.com
TuX{***}eDo
GrAvItY GeNeRaL
GrAvItY GeNeRaL
avatar

عدد الرسائل : 126
تاريخ التسجيل : 25/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: سبها تحبك حبها تسيبك !!!   الأربعاء مايو 30, 2007 3:13 pm

ahahahhah

_________________
TuXeDo !$ YouR Ma$teR Of loVe (الدماغ دى متكلفة )

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.tuxedo.forumotion.com
 
سبها تحبك حبها تسيبك !!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
GRAVITY :: love court :: romance-
انتقل الى: